Бренд NINE: Кому нужны платья в цветочек и как найти свою аудиторию?
Ира Сташко, основатель бренда NINE, рассказывает о буднях дизайнера, бестселлерах и на что делают ставки в сезоне “Весна-лето 2019”
Январь. Мороз. Мы встречаемся с Ирой в шоу-руме на Кожемяцкой. Говорит: “В лифте на 2 этаж и потом направо”. Было -5 С. Но у них в шоу-руме, кажется, всегда весна. Вот заходишь и щеки уже не красные, и в принципе зима - тоже хорошо :) Все-таки цветочные принты и волшебные пастельные оттенки делают свое дело...
- Ир, поздравляю. Еще чуть-чуть и скоро 4 года. А начиналось как, помнишь?
Як зараз. Завжди пам’ятаю. Так я ще більше ціную, що ми маємо зараз. А починалось-то, як у всіх...
- Швея на дому, маленькое помещение…
Саме так :)
- Но я знаю, что у вас есть клиенты и из Нью-Йорка, и в Париже...
Я завжди переживаю у сто разів більше за ці відправки і нормально не сплю, поки не отримаю лист, що все гаразд :) Клієнти у нас є в різних куточках світу. Є навіть постійні в Канаді і Ісландії. Вдячна їм як ніколи. У такі моменти розумію: ми робимо хороший продукт і ми потрібні.
- Это как бальзам на душу для человека, который любит свое дело. Ну так расскажи: как это быть дизайнером - показы, вечеринки, съемки, знакомства?..
У мене є кілька хороших знайомих, які теж мають свій бренд. І ми завжди сміємось, що більшість думає, що ти сидиш у своєму офісі і малюєш ескізи, а вечорами розслабляєшся на показах або вечірках. Насправді - шукаєш і закуповуєш тканини, розвантажуєш рулони, їздиш на виробництво, приймаєш зразки, домовляєшся з постачальниками, потім розвантажуєш коробки одягу. І це тільки сота частина твоєї роботи. І тільки по виробничій частині. Чесно, найбільш, що я хочу ввечері, - це додому, до своїх.
Не жалеешь? А ведь могла быть и дальше журналистом :)
Робота журналістом на телебаченні була у схожому ритмі. Це відрядження, нічні зміни, ранні підйоми, зйомки і постійний рух. Тому до робочого хардкору я готова. Більше того, я люблю працювати. А з NINE це ще й особистий челендж “Що ж далі?”
И, правда, интересно что же дальше? Но давай разберемся, для кого и зачем ты создала бренд NINE?
У першу чергу, для себе. Я втомилась зустрічати дівчат в такому ж одязі, як у мене. І, як виявилось, втомилась не я одна. Бренд NINE створює капсульні колекції за доступними цінами, де в кожній капсулі - 9 різних моделей. І всі вони чудово поєднуються між собою. Totall look в одному місці. Маємо і лінійку Limited, де кожна модель одягу відшивається взагалі в 9 одиницях. Тому і назва NINE. З якого боку не глянь, всюди - дев’ять :)
А целевая аудитория - кто в таком случае?
На момент створення бренду останнє, про що я думала - це була цільова аудиторія. В принципі, у мене тоді взагалі був дуже смішний бізнес-план. Я створювала бренд для себе і своїх потреб, і робила все на підсвідомому рівні з вірою, що я точно така не одна. Так і виявилось :)
Наші клієнти - це дівчата і жінки віком від 21 до 35 років. Вони впевнені в собі, цінують свій час, розуміються в стилі і вибагливі. За цей час NINE задав певні стандарти і рамки. Приміром, з тканиною і якістю пошиву. Жодного разу за 3,7 роки ми не порушили ці золоті правила. І клієнт, коли повертається до нас, знає, що ми вже приклали максимум зусиль і зробили колосальний відбір, аби саме ця річ виявилась у нас в шоу-румі. Тому ми не можемо придбати першу тканину, яка потрапить на очі, або просто тому, що вона дешева в закупці. Так само, як не можемо відшити погано. Це колосальна робота для мене, в першу чергу. І щосезону це виклик, особливо з тканинами. Але клієнти це цінують, а ми їх - за відданість.
Какие изделия из ваших коллекций чаще всего предпочитают клиенты NINE? Какая модель самая продаваемая?
Кожного сезону - це свої позиції. Якщо говорити про літо, це наші квіткові сукні. Ми завжди надаємо великий вибір і натуральні тканини. Весна - це завжди костюми. Або ж пальто. Наші рожеві завжди розлітались за кілька днів. Осінь і зима - це блузи. Хоча блузи - це наша візитна картка, тому в принципі вони з нами весь рік. Ми створюємо їх велику кількість і це завжди нереальні тканини і принти.
Создавая новые изделия, ты полагаешься только на свой вкус или анализируешь тенденции и запросы аудитории?
Перший рік виключно на свій смак. Зараз - теж. Але ще я аналізую продажі з попередніх років, збираю побажання клієнтів. Так, приміром, нас дуже просили випустити більше спідниць і додати нових лекал до суконь. На сезон “Осінь-зима” ми виконали це.
- Какие изделия из ваших коллекций чаще всего предпочитают клиенты NINE? Какая модель самая продаваемая?
Кожного сезону - це свої позиції. Якщо говорити про літо, це наші квіткові сукні. Ми завжди надаємо великий вибір і натуральні тканини. Весна - це завжди костюми. Або ж пальто. Наші рожеві завжди розлітались за кілька днів. Осінь і зима - це блузи. Хоча блузи - це наша візитна картка, тому в принципі вони з нами весь рік. Ми створюємо їх велику кількість і це завжди нереальні тканини і принти.
- Создавая новые изделия, ты полагаешься только на свой вкус или анализируешь тенденции и запросы аудитории?
Перший рік виключно на свій смак. Зараз - теж. Але ще я аналізую продажі з попередніх років, збираю побажання клієнтів. Так, приміром, нас дуже просили випустити більше спідниць і додати нових лекал до суконь. На сезон “Осінь-зима” ми виконали це.
- “Цветочный принт” вне времени? И чего ожидать от новой коллекции весна-лето 2019?
Без квіткових принтів ми не обійдемось і цього разу. Вже закуплені неймовірні італійські котони для капсули суконь Limited. Крім, цього нас чекає багато інших квіткових суконь, топів і блуз. Ми готуємо нові лекала і рішення. У постійному пошуку нових відтінків і тканин. Цього сезону ми будемо “гратись” з різними комбінаціями. І готуємо практичні, але при цьому дуже трендові casual-капсули. А ще додамо інших принтів, не сильно притаманних для NINE. Більше горошків, смужки, геометрії. Обіцяємо, здивувати і зробити все, як завжди, у стилі NINE :)
Источник: Tochka.net