Магазин одягу Nine: за лаштунками українського бренду
Магазин одягу Nine: про те, як живе шоу-рум поза картинками на сайті та в соціальних мережах
Розповідь дівчини, із якою знайомий кожен, хто хоч раз купував у бренду.
Надворі зима. На ранковій Воздвиженці нікого. Нікого, хто б міг допомогти розгубленій дівчині, яка стоїть біля зачинених дверей Osobnyak. За годину вона має бути на знімальному майданчику, де фотографуватимуть нову колекцію Nine. Модель та візажист вже телефонували – вони ось-ось приїдуть до студії. Фотограф, якого спеціально запросили з Харкова, вже теж на півшляху до локації. Всі вони чекатимуть на одяг. А він в шоу-румі. В Osobnyak. А та, яка має забрати звідси колекцію і довезти її до місця зйомки, стоїть біля зачинених дверей. В руках у неї поламаний ключ. І що робити, поки що незрозуміло.
Робота у великому місті – це завжди виклик. Робота Іванки – це виклик, помножений на 2, бо вона безпосередньо працює із клієнтами Nine в магазині одягу та онлайн. Хто з вас отримував замовлення, у якому була листівка з побажаннями? Майже всі підписує ця дівчина. Хто просить більше фото та деталей щодо одягу в Instagram Direct? Відповідає теж вона. Хоча ще рік тому, вирушаючи на співбесіду з Ірою, вона і не думала, що все обернеться саме так.
«Я повернулася з Польщі. Шукала роботу, і це була друга ночі. Я передивлялася стрічку, побачила, що у Nine є вакансія, і одразу написала. Тоді ж, о другій ночі. А після співбесіди з Ірою вже знала, що хочу лишитися, бо тут душевно і можна творити», – каже Іванка.
Nine – це є можливості, і клієнти це знають. Та філософія компанії можливостей поширюється не лише на покупців, а й на працівників Nine, а разом з ними автоматично і на всіх, хто хоч раз чув про бренд.
Саме тому на сайті з’являються історії людей, які живуть за подібною філософією. Саме тому ми не боїмось писати як про досягнення, так і про факапи бренду. Саме тому ми не вагаючись розповідаємо про будні Nine та виробництва. І саме тому просто зараз Іванка, яка вже рік працює у компанії, розповість про те, як живе магазин, в якого вже стільки прихильників та клієнтів, і про те, як він змінив її життя.
Робота, від якої ростуть крила
У шоу-румі завершено зйомку чергового інтерв’ю з гостею. Фотограф згортає обладнання. Іра повертає на місце столи із одягом, складає на полиці шарфи та шапки. Потім зупиняється: «Ні, хай краще одразу Іванка. Бо вона все одно після мене тут все поправляє».
Для Іванки, в резюме якої був досвід торгівельних центрів, знаних світових брендів, великого потоку людей та формальних стандартів великих корпорацій, робота в шоу-румі молодого виробника жіночого одягу в Україні виявилась новим досвідом:
«У торгівельних центрах ставлять в жорсткі рамки, а від того інколи зовсім не хочеться творити. Я пам’ятаю, як спершу про кожний крок тут, в Nine, радилася з Ірою. Аж поки вона не сказала: «Все, годі. Давай, вчись приймати рішення самостійно». Якщо чесно, від того ростуть крила!»
Зараз більшість фото, що з’являються в Instagram, Facebook і навіть тут, у блозі, бренду – справа Іванчиних рук.
«У мене бувають моменти, коли я знаю, що хочу сфотографувати щось з одягу, і тоді я йду на роботу раніше. Мені неважко, навпаки – аж хочеться зробити так, як я задумала».
Не соромиться вона і розповідати про те, що опанувала нові навички не одразу:
«Я пам’ятаю, як починала фотографувати одяг для соцмереж, а Іра виправляла: «Не те». І я собі думала: «Що ж там не те? Гарно ж все». Добре, що разом із зауваженнями я отримувала детальні роз’яснення і швидко вчилася».
Чи важко працювати з клієнтами?
Іванка посміхається і каже:
«Хочете, я вам історію розкажу? Прийшла пара, яку запам’ятовуєш надовго. Бо хлопець був повністю занурений в процес. Не так, що гортав журнал, поки дівчина приміряла одяг, а коментував, робив пропозиції. Запропонував їй взяти і шапку. І ось вони не зійшлися на кольорі пальто. Йому подобалося сіре. Їй – червоне. Вони це довго обговорювали. Так нічого і не вирішили, та поки він ходив до машини по гроші, вона, вже готова йти, сиділа на нашому диванчику. У червоному пальто. Він зайшов, подивився, посміхнувся і каже: «Мені вже і червоний колір подобається, бо бачу, як тобі личить»».
«А були і такі хлопці, що приходили з другою половинкою, спостерігали, а потім поверталися самі і купляли той одяг для дівчат як сюрприз, – продовжує Іванка. – Клієнти Nine – люди, які надихають. Я саме тому так люблю підписувати листівки, коли пакую замовлення на доставку. Іра іноді навіть сміється, бо я можу і вірша написати. Просто ми всі так занурені в справи, такі заклопотані. І хочеться тепла, добра. Тому я радію, коли дівчата, які отримують листівки, потім пишуть, що їм дуже сподобалося. Це важливо – підтримувати одне одного».
Як це – прагнути більшого?
Таксист із співчуттям дивиться на дівчину, яка у шапці та без мейку має вигляд підлітка. Підлітка, що тягне до авто чотири великі торби, наповнені одягом для зйомки. Іванка сміється: «Він, певно, думав, що це експлуатація дитячої праці)». І вже у таксі видихає з полегшенням. Вона таки знайшла спосіб вчасно потрапити в Osobnyak, навіть попри поламаний ключ. Не питайте як. Вона встигає на зйомку. Першу зйомку, якою керуватиме сама, бо Іра у відрядженні.
«На даний момент я знаю, що це саме та робота, яку я хотіла. Бо в Польщі все було ніби ок, я теж працювала у сфері продажу одягу, та відчувала, що потроху себе починаю губити. А тут я знаю, що можу рости, що мені цікаво, що є купа можливостей », – резюмує господиня шоу-руму.
Сьогодні Іванка працює менеджером шоу-руму тільки кілька днів на місяць, бо весь інший час вона приділяє фотоконтенту: складанню планів і, безпосередньо, зйомці.
"Якби мене спитали, як описати Іванку одним словом, я відповіла: "Життєрадісна". Вона завжди залишає побажання на столі. А коли у нас труднощі, пише мені листи. З підтримкою, вірою і нагадуванням, що ми все зможем:)" - підсумовує Іра, власниця бренду.
Nine бажає кожній з вас не губити себе і завжди прагнути більшого. В роботі, стосунках, повсякденні.
Віримо у вас!